כמה קלוריות יש בפיצה?

פיצה – קלוריות רבות בה?

אחת ולתמיד – כמה קלוריות יש בפיצה? התשובה לכך מאוד תלויה בסוג הפיצה שאוכלים ובכמות. משולש פיצה יכול להכיל בין 200 ל-800 קלוריות, הכל תלוי במרכיבים. משולש פיצה שגרתי שקונים בפיצריה שגרתית יכיל בממוצע כ-300 קלוריות. ככל שתעמיסו על הפיצה יותר גבינות, יותר בצק ועוד תוספות שאינן ירקות, כך תגדל כמות הקלוריות שבפיצה, לכן שוב, הכל במידה, אפשר ומומלץ ליהנות מפיצה טעימה ועסיסית שלא תהיה עמוסה מדי ובכך גם להשביע את התיאבון לפיצה טעימה ואיכותית וגם לשמור על הבריאות. יחד עם זאת, אם נדמה לכם לרגע שבפיצה שהזמנתם, כשחיפשתם לדוגמא בגוגל פיצה משלוחים תל אביב, חסרים סיבים תזונתיים או ויטמינים, תוכלו להשלים את החסר עם תוספת של מנת סלט ירקות ליד ולקבל ארוחה טעימה ומזינה ביותר.

האם פיצה יכולה להיות בריאה?

מה לא נאמר על הפיצה? שהיא נחשבת לאוכל לא בריא, שהיא מכילה כמות גדולה מדי של נתרן, עתירת קלוריות ועוד שלל השמצות כאלה ואחרות שלא בהכרח עושות צדק עם המוצר עצמו ונחשבות יותר מיתוס מאשר אמת לאמיתה.

כמו בכל דבר, גם בהכנת פיצה יש קיצוני לכאן וקיצוני לשם, כלומר, גם בתעשיית הפיצה, יש המכינים פיצה עתירת קלוריות, נתרן וכו' ויש את המקצוענים בתחום אשר יודעים להוסיף כל מרכיב במידה, לא רק מטעמי בריאות, אלא גם משום שפיצה צריכה להיות עדינה בטעם, מנה שכיף וטעים לאכול וכל מרכיב מוגזם בה פוגם משמעותית בטעם המסורתי ופוגע גם בשמה הטוב.

על מנת לשמור על ערכן הבריאותי והטעים של הפיצות שלנו בפיצה דונטלו, אנו מקפידים להכין אותן ממרכיבים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, כגון ויטמינים, סידן, פחמימות סיבים תזונתיים ועוד:

  1. הרוטב: רוטב העגבניות שלנו מכיל עגבניות טריות מלאות בויטמין סי ובליקופן החיוניים לגוף האדם, כמו גם תבלינים בריאים העשויים מצמחים ועשבי תיבול טריים.
  2. הגבינות: הגבינות המשובחות שלנו, המרכיבות הן את רוטב השמנת והן את התוספת המבעבעת והעסיסית שעל הרוטב, עשירות בסידן וחלבון, כיאה לגבינות איטלקיות מקוריות.
  3. התוספות: רוב התוספות שלנו, לרבות הירקות הטריים, מכילים סיבים תזונתיים רבים ווטימינים חיוניים, בהתאם לכל מרכיב וכל ירק.
  4. הקמחים: הן קמח החיטה והן הקמחים החלופיים אשר מהם אנו יוצרים את הפיצה האיטלקית שלנו, איכותיים, טריים ועשירים בסיבים תזונתיים.

לאור העובדות הללו, ניתן לומר שפיצה יכולה להיות בריאה מאוד אם רק מוסיפים לה את המרכיבים הנכונים אשר לא רק מעניקים לה את האיכות והבריאות אלא גם טעם ייחודי ומיוחד.

צוות פיצה דונטלו מזמין אתכם להתרשם ממנות הפיצה האיטלקית הייחודית שלנו ומשלל מנות בריאות נוספות ולהזמין מאיתנו בטלפון משלוחי פיצה בתל אביב.

‏‏כמה קלוריות יש בפיצה, פיצה קלוריות