פסטה באבן גבירול

ברוכים הבאים לדונטלו – פסטה באבן גבירול. אם אתם בתל אביב ואתם מחפשים פסטה באבן גבירול, דונטלו  מציעה תפריט פסטות עשיר וטעים במיוחד. מנות הפסטה עשויות בקפידה בידי שף אומן במקום ומוגשות בליווי רטבים איטלקיים ייחודיים ותוספות מיוחדות. לנוחיותכם, אנו מבצעים גם משלוחים למרכז תל אביב על מנת שתוכלו ליהנות ממנות הפסטה האיטלקית שלנו גם בבית ובמשרד.

פסטה אבן גבירול, פסטה באבן גבירול

דונטלו – פסטה באבן גבירול שמשביעה לכם את התיאבון

דונטלו פיצה אנד מור הינה מסעדה איטלקית אותנטית המגישה בין השאר, פסטה באבן גבירול ברוב שעות היממה ובמבחר שילובים טעימים המתאימים לכל שעה. הצוות המקצועי שלנו ערוך ומוכן להעניק לכם שירות מצוין ואוכל איטלקי מקורי, מזין וטעים במיוחד שנעשה בו במקום במיוחד עבורכם, בין אם באמצע היום, אמצע הלילה, בישיבה במקומנו באבן גבירול 123 או במשלוח למרכז תל אביב.

הרשו לנו להמליץ לכם על ארוחה משביעה, מזינה וזולה במיוחד עבורכם ולהציג בפניכם עולם שלם של פסטות איטלקיות מקוריות וטריות, שהרי ידוע כי פסטה נחשבת לאחת המנות המשביעות והמזינות ביותר לאמצע היום ואף מעבר לכך, כך שאם בחרתם לאכול פסטה באבן גבירול, אנו ממליצים לכם לבחור דונטלו ולהנות מהמטבח האיטלקי עשיר שלנו.

מנות הפסטה שלנו ככלל מורכבות מהבסיס שהוא למעשה חומר הגלם ממנו מורכבת המנה, הבסיס המשביע, שלרוב עשוי מחיטת דורום, אך קיים גם בגרסה נטולת גלוטן, כך שתוכלו למצוא אצלנו גם מנות פסטה המבוססות על קמחים בריאים ומגוונים כגון: תירס, אורז, חומוס וכו'. על הפסטה נבנה עולם ומלואו של רטבים שעושים את הטעם והופכים את מנת הפסטה שלכם באבן גבירול למושלמת כארוחת צהריים או ככל ארוחה אחרת.

מה הופך את הפסטה שלנו למנה מושלמת?

עכשיו שאתם כבר מכירים אותנו ואת העובדה שאנו מגישים בין היתר גם פסטה באבן גבירול, הגיע הזמן שתבינו גם למה מנת הפסטה בכללותה והפסטה שאנו מציעים בפרט, כל כך מומלצת כארוחה משביעה, וזאת גם מבלי להיכנס לכל הפירוט של ערכים תזונתיים ומרכיבים בריאותיים שיש בפסטה.

אז מעבר לכך שהפסטות שלנו טריות ומוכנות במקום בידי שף מומחה, רוטב העגבניות העשיר שלנו עשוי בקפידה לא פחות, עשיר בעשבי תיבול ומבוסס על מתכון איטלקי מקורי עתיק שעובר מדור לדור. על גבי רוטב הבסיס תוכלו לבחור תוספות טריות ועסיסיות כמו פטריות חמות, גבינה מוקרמת ומבעבעת (על בסיס חלבי או צמחי), עשבי תיבול נוספים ועוד מגוון תוספות שמקפיצות את המנה לכדי שלמות.

איך מגיעים לדונטלו – פסטה באבן גבירול

אם אתם נמצאים במרכז תל אביב, גרים בה או עובדים באיזור זה ומתחשק לכם לאכול פסטה באבן גבירול, פנו לעצמכם קצת זמן איכות ובואו להתענג על תפריט הפסטות שלנו או הזמינו עד אליכם והכירו פסטה איטלקית אמיתית שעוד לא טעמתם.

נשמח לארח אתכם ברחוב אבן גבירול 123 פינת ז'בוטינסקי או לקבל מכם הזמנת פיצה או פסטה בטלפון המופיע בראש הדף. צרו קשר, בדקו את מנות היום המיוחדות שלנו ושיהיה לכם בתיאבון.